Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T13:22:15+03:00
Toamna este o fetița , Frunzele culori pestrite ....... Ma mai gândesc!!!!
2014-10-23T13:23:46+03:00
Clopotelul suna lin  , e un glas cristalin , dulce , duios , plapand care vine de pe pamant ,   portile scoli iar se deschid , anuntand iin departari sa se auda in mari si tai ca toamna iarasi a sosit .          a sosit cu mare alai covor de frunze ruginii se asterne pe campii pe ogoare si pe vii      . copii iar vin la scoala ei se bucura de toamna , au venit sa invete iar cu succese in ghiozdan                                           nu le-am pus una sub alta dar sper ca ti-am fost de ajutor .              
si tu pe ce clasa esti?
Deci datele înseamnă sa scri problema mai scurt!!!
a pai stai sa ma ganndesc
Bn
of asta chiar nu o stiu oricat as incerca