Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T11:24:53+03:00
Dacă te referi la gradele de rudenie, Alexandru si Maria sunt nepoți pentru unchiul George și mătușa Eleonora.
raspunzi si la intrebarea meaadda?
Mamaliga123, care întrebare?
la compounere
plss
imi trebuie urgent
2014-10-23T11:33:19+03:00
Pt  petrica  este  prietena  , pt  unchi  stra  nepoti si pt    nepot
Ioana poate fi și sora lui Petrica, din moment ce nu a dat nici o informație despre ei.