Răspunsuri

2014-10-23T11:06:26+03:00
Pai in general din cauza  nationalitatii aproape  opuse si a comportamentului ( unii erau fricosi , altii curajosi ) - cam atat imi mai amintesc , am avut ac. tema acum 1 an
sunt in a VIII-a si nu am textu in fata da am ajuns la antiteza si ne-a dat asta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T11:07:27+03:00
Pai intre personajul Sobiesky si intre romani este antiteza deoarece intre ele este o relatie de razboi dar mai ales erau diferiti in ceea ce priveste comportamentul. Antiteza este deosebirea dintre personaje sau actiune.