Răspunsuri

2014-10-23T11:07:17+03:00
Poi zimi cuvintele din inainte si dupa
acele cuvinte
le trimisai pe rand ca nu mergea
ok
de carbune adj
valoare morfologica?
sau caz
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-23T11:25:17+03:00
Albul:adeverb,cazul acuzativ
mine:pronume ,cazul nominativ
de carbune :complement ,cazul dativ
nu
cum fac?
stai nush
nu
pai dai pe sus si scrie marcheaza ca cel mai bun raspuns