Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T10:06:00+03:00
Asta am avut si eu la romana...
creatia este un joc o aventura deoarece a crea inseamna a te juca cu figurile de stil si a perfectiona creatia creatorului.Creatia este o aventura deoarece a crea inseamna a te avanta intr-un univers paralel un univers al cartilor si al poeziei,povestirilor,prozei si a imaginatiei
Multumesc
cu place
am avut aceeasi tema la romana si acum ti-am dato din caiet de la mine :)
2014-10-23T10:12:21+03:00
Cea mai frumoasa exprimare a gandurilor omului este arta.
Omul creeaza pezi prin care isi exprima sentimentele.
Artistii vad "joaca" precum ceva serios, care trebuie pus inaintea altorlucruri.Deoarece artistii creeaza din placere actul creatiei poate i considerat un joc.Arta,creatia inseamna foarte mult doarece creatorul daca nu scrie se simte ca un copil caruia i s-a interzs jocul si devine un om trist.
Arta si josul desi nu sunt sinonime sunt inrudite.
Deci in concluzia mea cretia este un joc.o aventura distractiva.
    Compunerea este despre un creatia este un joc,o aventura.Bafta