Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T12:33:14+03:00
Intai trebuie sa aflam cat este 15% din 125

125*15:100=1875:100=18,75 

la 125 adaugam 15% =18,75

125+18,75=143,75

* inseamna inmultire
15 4 15
daca facem calculul obtinem a = 2500/17
si atunci se verifica conditia 15% din 2500/17 = 375/17
adica 2500/17-375/17 = 2125/17 = 125
acesta cred ca este raspunsul corect
nu este corect
2014-10-23T13:36:29+03:00
A = nr pe care trebuie sa-l aflam
a- 15% *a = 125
85%*a = 125
a= 12500/85 = 2500/17

verificare
2500/17 * 15% = 375/17
2500/17-375/17 =  2125/17 = 125 
11 4 11
de unde 85%? :D
85% este cat a mai ramS DACA IN 100% AM SACZUT 15%