Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T09:40:08+03:00
Pleaca sau lasa-ma-sa-te-las.
Mingea executa o miscare de Du-te-vino.
Care este sensul lui lasa-ma-sa-te-las si du-te-vino?
pai pentru prima e ceva gen: eu l-as lasa dar nu ma lasa el iar la a 2-a imagineaza-ti un joc de ping-pong in care mingea lovita cand de un junator cand de altut vine si pleaca
Multumesc
Nu ai pentru ce:P
2014-10-23T09:42:14+03:00