Răspunsuri

2014-10-23T08:58:53+03:00
A)9l, 9s;  6l, 5s;  8l 9s;  5l  4s;  6l 5s;  10l 8s;
b)5l 4s;  7l  5s;   6l  4s;  6l 5s;  10l;  9s.
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T09:04:02+03:00
Accelerat=9 litere si 9 sunete
chimie=6 litere si 6 sunete
exceptii=8 litere si 8 sunete
echer=5 litere si 5 sunete
schema=6 litere si 6 sunete
dreptunghi=10 litere si 10 sunete

b) ceata=5 litere si 5 sunete
    geambas=7 litere si 7 sunete
    gheata=6 litere si 6 sunete
    ghinda=6 litere si 6 sunete 
    ghicitoare=10 litere si 10 sunete
8 4 8