Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T01:35:31+03:00
         Fericirea este lucrul spre care tintim totii, este un ideal. Nu exista om care sa nu-si doreasca fericirea. Fericirea este ceva abstract, greu de definit deoarece pentru fiecare fericirea inseamna altceva. Stim ce este fericirea doar pentru ca exista si  lucruri care ne fac nefericiti. Unii au nevoie de mai putin pentru a fi fericiti, altii de mai mult. Pentru unii fericirea inseamna o nota de trecere, pentru altii fericirea inseamna doar note de zece si un noua poate fi un adevarat dezastru. Aceasta a fost un singur exemplu, dar sunt mii si mii de astfel de exemple asemanatoare.
         Cei mai multi nu pot fi fericiti deoarece isi fixeaza limite mult prea inalte pentru posibilitatile lor intelectuale, fizice, materiale. Ne legam de lucruri neimportante si nu mai vedem lucrurile frumoase din jurul nostru. Uneori vedem doar partea goala a paharului si nu este bine.
         Fericirea este in jurul nostru, trebuie doar sa privim mai atenti. Fericirea este familia noastra si dragostea pe care ne-o ofera ei. Un om fara familie nu este fericit oricat de mare iar fi averea.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
este țintim
Comentariul a fost şters
2014-10-23T01:47:02+03:00
Viata e insusi fericirea. Depinde doar de perspectiva pe care o ai asupra vietii. In opinia mea, fericirea inseamna dorinta de viata, dorinta de ai face pe altii sa zambeasca, si conteaza foarte mult sa ai persoane iubite langa tine. Familia si prietenii mei conteaza cel mai mult pentru mine, iar cand ii vad fericiti sunt si eu. Fericirea e doar o stare pe care si-o face omul, daca esti optimist (asa cum sunt eu) in orice chestie negativa o sa vezi si o picatura de bine de care sa te agheti, insa daca esti pesimista nu vei fi fericita niciodata in totalitate.