Răspunsuri

2014-01-06T22:04:43+02:00
ANACR'UZĂ s.f. 1. (Lit.) Silabă neaccentuată la începutul unui vers, care nu contează ca parte a acestuia. 
2. (Muz.) Măsură incompletă la începutul unei compoziţii muzicale; auftact. [< fr. anacrouse, cf. gr. ana - înainte, krousis – accent.


Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-06T22:11:26+02:00
Anacruza reprezinta sunetul sau grupul de sunete care pregatesc sa dea elan timpului urmator accentuat:
-externa:este formata din 2 masuri incomplete la inceputul si sfarsitul cantecului care se completeaza reciproc
-interna :o gasim la interiorul cantecului
ANACRÚZĂ, anacruze, s.f. 1. Notă sau grup de note care formează o măsură incompletă la începutul unei compoziţii muzicale. 2. Prima silabă neaccentuată a unui vers.

1 5 1