Cum se traduce fraza:Bullock announced on April 28, 2010, that she had proceeded with plans to adopt a son born in January 2010..Bullock and James had begun an initial adoption process four months earlier. Bullock's son began living with them in January 2010, but they chose to keep the news private until after the Oscars in March 2010. However, given the couple's separation and then divorce, Bullock continued the adoption of her son Louis Bardo Bullock, as a single parent?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T23:46:01+03:00
Bullock a anunţat pe 28 aprilie 2010, că a avut un plan de a adopta un fiu nascut in ianuarie 2010..Bullock și James au început un proces de adoptare inițial de patru luni mai devreme. Fiul lui Bullock a început să trăiesc cu ei în lunarie 2010, dar au ales să păstreze privat de știri până după Oscaruri, în martie 2010 Cu toate acestea, având în vedere separarea și apoi divorțul cuplului, Bullock a continuat adoptarea fiului ei, Louis Bardo Bullock, este un părinte singur?

1 5 1
2014-10-23T00:39:10+03:00
Bullock a anunţat pe 28 aprilie 2010, că a avut un plan de a adopta un fiu nascut in ianuarie 2010..Bullock și James au început un proces de adoptare inițial de patru luni mai devreme. Fiul lui Bullock a început să trăiesc cu ei în lunarie 2010, dar au ales să păstreze privat de știri până după Oscaruri, în martie 2010 Cu toate acestea, având în vedere separarea și apoi divorțul cuplului, Bullock a continuat adoptarea fiului ei, Louis Bardo Bullock, este un părinte singurel?