Răspunsuri

2014-10-22T23:14:00+03:00
Stimate primar, Va rog sa faceti ceva in legatura cu trotuarul din zona. ... deoarece are nevoie de reparații urgende fiindca pietonii nu au pe unde sa circule......cu stima,D-na......
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T23:19:26+03:00
         Domnule Primar,

         Subsemnata Raluca Popescu, domiciliata in strada Rozelor nr. 5, Iasi, va aduce la cunostinta ca trotoarul de pe strada care locuiesc este plin de gropi si bordurile aproape ca nu m-ai exista. In acest sens, va rog sa aprobati repararea acestuia in cel mai scurt timp posibil

                                                               Va multumesc anticipat,
                                                                  Raluca Popescu
22.10.2014



1 5 1