Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T20:42:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A convorbi=a conversa;
a expune=a prezenta;
inamic=dusman;
imprudenta=neatentie;
alarmant=periculos;
80 4 80
2014-02-26T20:44:38+02:00
A convorbi= a avea o dicutie
a expune= a isi spune parerea
inamic=dusman
imprudenta= nesocotit, nesabuit
alarmant=ingrijorator
39 3 39