Răspunsuri

2014-10-22T22:33:44+03:00
Clasificarea propozitiilor-simple
                                  -compuse
                                  -principale
                                  -regente(secundare) 
si enuntiativa
El are doi prieteni buni bob ica si dino
compusa
ok ms
npk
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T22:36:12+03:00
Dupa felul comunicarii poti avea propozitii enuntiative sau interogative. Dupa continut propozitiile pot fi afirmative sau negative.Din punct de vedere gramatical, sintactic propozitiile pot fi independente, principale sau secundare.La cele secundare (subordonate)trebuie sa le precizezi si felul(subiectiva, atributiava), daca le-ai invatat. :) ;)