Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T22:24:06+03:00
Dumnealui ii dau actele. (cui? lui....)
Stiu, dar pentru a pune un substantiv in cazul genitiv in modifici putin, desteapto ;)
il*
Intrebarea cazului genitiv este "CUI?" ! Cum intrebi? Cui? Dumnealui, NU cui..? Dumneata=))))) Lool:))
Ok! Ai dreptate
:D Dap...:)) Ai grija si tu pe viitor! :)
2014-10-22T22:24:24+03:00
Dumneata ai spus ca gluma lui nu este haioasa!