Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-26T20:40:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pui intrebarea Cine? si este in cazul Nominativ functia sintactica de subiect !
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T20:41:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Caz nominativ,functia sintactica de subiect(cine mananca?=tustrei)
2 5 2