Răspunsuri

2014-10-22T22:10:47+03:00
Transformam orele in minute 2h=120 ,23 h=1380
15+120-1380+10=125-1390= -1255min
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T05:24:22+03:00
Tebuie sa aflam ce interval de timp este intre orele 23 si 10 min seara si 2 si 15 min dimineata.
De la 23 si 10 pana la 24 (zero) sunt 50 de minute. De la 24 (zero) pana la 2 si 15 sunt 2h si 15 min.
Deci t=2h si 15 min + 50min=2h si 65 min =3h si5 minute.
Succes!
2 5 2