Răspunsuri

2014-10-22T21:59:48+03:00
In calitatea sa de preot, barbatul este reprezentatul lui Dumnezeu in familie.
Poate ceva putin mai lung?
Din opinia mea, rolul preotului in familie este strict de domeniul si credinta spirituala a acelei familii.
Pentru ca spiritualitatea si uniunea in familie sa fie mai puternica, respectiva familie trebuie sa se ocupe nu numai de material cat si de spiritualitate, adica de tot ce tine de religie, credinta.
O discutie pe temele acestea iti poate forma o legatura mai stransa cu familia ta, atata timp cat respectiva familie sunt oarecare in acelasi punct cu credinta.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T22:04:39+03:00
Din opinia mea, rolul preotului in familie este strict de domeniul si credinta spirituala a acelei familii.
Pentru ca spiritualitatea si uniunea in familie sa fie mai puternica, respectiva familie trebuie sa se ocupe nu numai de material cat si de spiritualitate, adica de tot ce tine de religie, credinta.
O discutie pe temele acestea iti poate forma o legatura mai stransa cu familia ta, atata timp cat respectiva familie sunt oarecare in acelasi punct cu credinta. Credintele diferite pot sa destrame de aceea nu prea sunt bune amestecaturile.
De asemenea o viata spirituala activa te ajuta la o buna functionare a atitudinii tale si la o oarecare ordine in familie respectand niste legi morale ale acelei credinte.
Pentru acest lucru poate ajuta din cand in cand Preotul. Desigur, sa gasesti si un Preot bun si de incredere.

2 5 2