Răspunsuri

2014-10-22T21:58:49+03:00
5:45= five and fourtyfive; 11:10 eleven and ten; 4:20=four and twenty; 10:35= ten and thirtyfive.
La restu' chiar nu ne-a învatat... ·~· Sorry...
Nu e gresit cum am scris eu... si fac engleza intensiv.
Ce clasa esti? Pe noi asa ne-a invatat! Mdea... Eu sunt limba avansata-engleza...
Clasa a 7-a. Ne-a invatat in doua moduri dar decat sa te incurci in past, half e mai scurt si simplu cum am scris eu.
Ok... Asta era... V-a invatat in doua moduri! Eh, atunci e bine! Pace! ^-^
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T22:05:00+03:00
5:45-It's five quarter to.
11:10-It's ten past eleven.
4:20-It's twenty past four.
10:35-It's ten thirty-five.
multumesc esti draguta mersi mult
Cu placere
Nuvre
* Nu vreau sa ma bag dar nu prea e corect... Se folosesc si half, past etc.