Răspunsuri

2014-10-22T21:48:22+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T21:48:45+03:00
O familie crestina este un coltisor de rai.In ea domneste pacea, linistea, respectul reciproc.Ea este binecuvantata de Dumnezeu.Parintii isi educa copii cu principii si valori crestine,pe care le inradacineaza de mici in inima copiilor. Daca vom avea familii sanatoase(d.p.d.v. spiritual), vom avea o Biserica sanatoasa, deci o societate mai buna.Este extraordinar sa ai pace, armonie in caminul tau.Si numai pentru acest lucru se merita sa il slujesti pe Dumnezeu, dar cand ne gandim ca ne asteapta vesnicia in rai cu Dumnezeu!
1 5 1