Răspunsuri

2014-02-26T20:32:21+02:00
4 cm???? nu stiu cred ca asta e rasounsul
de ce crezi ca este patru si nu alt nr?
de ce m-ai raportat???
ne te-am raportat eu....chiar nu te inteleg
scuzee......
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T20:40:32+02:00
Latura patratului este Raza ori Radical din 2
deci latura=8rad2
adica 8*1,41=11,28
cu placere
:)
uite, aici gasesti mai multe informatii http://mynixworld.info/wp-content/uploads/2012/01/271_poligoane_insc_cerc1.pdf
ms mult
cu placere