Răspunsuri

2014-10-22T21:28:49+03:00
Si eu am avut asta ca tema
usor-simplu
deznadejde-ingrijorare
stralucitor-luminos
a pluti-a inota
Eu am luat nota 10 pe exercitiul asta!
147 4 147
Da, dar ti se cere sensul din text. Iar usor -greu? Usor nu are ca sens( inteles) cuvanrul greu:(
am facut tema ca mai ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T21:46:28+03:00
Usor-simplu, lesne Deznadejde-disperare, necajeala, fara speranta A pluti- a aluneca pe apa, a inota Stralucitor-se referă la frac-distins, fastuos, splendid.
66 4 66