Răspunsuri

2014-10-22T21:27:18+03:00
ESTEE O UNIFORMA DE CALITATE .                                                                     TU ENERVEZI UN CPOIL NEVINOVAT.                                                          FISA DE LUCRU ESTE PE BANCA .                                                                  AFARA SE INSEREAZA RPEDE.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T21:31:02+03:00
LA meci se face un arbitral.
Un arbitrar este priceput la multe . 
Aceasta haina este de calitate
Eu cu prieteni am fost la un targ de caritate
A enerva  este usor sa o faci . 
Uwe a inervat  o persoana draga . 
Eu am bagat fisa in aparat . 
Eu am rezolvat usor fisa de la lucrare. 
A inserat  pe coala continutul campului lexical . 
Afara s-a inserat putin cate putin .
2 5 2