Răspunsuri

2014-10-22T21:22:18+03:00
Esti amabil sa-mi spui ora?
procesul s-a terminat amiabil
baiatul acesta chiar este insolent
am o stare de indolenta
in seara aceasta eclipsa de luna va impresiona intraga tara
corpul acesta are o lacuna
in laguna albastra se reflecta razele soarelui
a fi deferent e un lucru bun
diferenta dintre noi e mare
avem un plan solidar
ma simt solitar in noaptea asta.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T21:25:38+03:00
Matei este un baiat foarte amabil, ajuta pe toata lumea.
Au decis sa rezolve conflictul pe cale amiabila.

Costel este insolent, vorbeste urat cu persoanele in varsta.
Maria este indolenta, nu respect nicio regula.

Anul trecut a fost o eclipsa de luna.
La geometrie am avut de trasat o elipsa.

Are lacune serioase in memorie, ca si cand ar suferi de Alzheimer.
Laguna are una dintre cele mai albastre ape.

Victor vorbeste cu deferenta cu bunica sa. - stima, respect
Este o diferenta intre cuvintele lacuna si laguna.

Andreea este solidara fata de colegii sai care nu au telefon, de aceea a decis sa nu mearga cu telefonul la scoala.
Ionel este un baiat solitar, nu are prieteni.
1 5 1