Răspunsuri

2014-10-22T21:10:22+03:00
Tembelizor" în loc de "televizor
"pozne" în loc de "poze
"fii antenă" în loc de "fii atent(ă)
"s-a împlântat" în loc de "s-a întâmplat
"la o paişpe" în loc de "la o parte
"stresiune" în loc de "sesiune
"poimarţi" în loc de "poimâine
"reciporc" în loc de "reciproc
"lipsus" în loc de "lapsus
"pisicologie" în loc de "psihologie
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T21:12:12+03:00
1 Toţi cu cărucioarele pline,
Cumpără tot ce văd în faţă.
Eu vreau doar ace şi cu aţă,
Că buzunarul nu mai ţine!


2 Au multe case,
Dar nu şi clase.


3 Leu-i leu, eu nu-l compar,
Cu pârlitul de... dolar!
4 5 4