Intr-un strat sunt 6 randuri de panselute.pe fiecare rand sunt 7 panselute albe,9 galbene,14 violet.Aflati numarul total,astfel: 1.calculand intai numarul de fiecare culoare 2.calculand intai numarul panselutelor de pe un rand ex 1:5x8+5x12=5x(8+12)=5x20=100 ex 2.:4x(3+9+8)=(4x3)+(4x9)+(4x8)=12+36+32=80

2

Răspunsuri

2014-10-22T21:03:40+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T22:25:02+03:00
6*7+6*9+6*14=6(7+9+14)=6*30=180 panselute in total

(6*7)+(6*9)+(6*14)=42+54+84=180
1 5 1