Cine poate sa imi traduca si mie aceste propozitii?Elle rêve d'habiter a Paris ; son appartement se trouvait dans le Quartier Latin.
Pourriez-vous me preter la plan de Paris?
Tu devrais peut-etre photographier cette belle fontaine.
J'aimerais flaner le long des quais de la Seine.
Vous devriez acheter des pellicules Kadak: ce sont les meilleres!
Vous de devriez pas jeter vos tickets de metro par terre!
Il faudrait monter au somment de tour Eiffel.

2

Răspunsuri

2014-10-22T20:58:14+03:00
Ea viseaza de a trăi în Paris; apartamentul său a fost în Cartierul Latin. Poți să-mi împrumuți harta de la Paris? Poate ar trebui să fotografieze acest fântână frumoasă. Aș dori să vă plimbați de-a lungul malurile Senei. Tu ar trebui să cumpere filme Kadak: acestea sunt meilleres! Tu nu ar trebui să arunce biletele de metrou pentru! Aceasta ar merge până la summit-ul de la Turnul Eiffel.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T21:02:41+03:00
Ea viseaza sa locuiasca in Paris.
Apartamentul ei se afla in Cartierul Latin.
Ati putea sa imi imprumutati harta Parisului?
Poate ca ar trebui sa fotografiezi aceasta fantana frumoasa.
Mi-ar placea sa navighez de-a lungul cheilor Senei.
Ar trebui sa cumparati filme Kadak: sunt cele mai bune! (nu Kodak?)
Nu ar trebui sa va aruncati tichetele de metrou pe jos!
Ar trebui sa urce in varful turnului Eiffel.