Alcatuiti enunturi in care cuvintele date sa aiba valoare gramaticala indicata : a) dimineata sa fie substantiv si adverb ;
B) scump sa fie - adjectiv adverb substanntiv
sapte - numeral , substantiv

2

Răspunsuri

2014-10-22T21:00:13+03:00
A) Iubesc dimineata , deoarece este momentul meu preferat al zilei.-subst.
   Dimineata merg la scoala. - adv.
b) Colierul scump nu mi-l permit.-adj
    Munceste scump. - adv.
    Scumpul mai mult alearga , lenesul mai mult pagubeste.-subst.
c) In fata scolii sunt sapte baieti. - numeral 
   Saptele primit nu-l voi uita niciodata.-subst
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T21:06:48+03:00
A)O dimineata frumoasa incepe cu un mic dejun sanatos.(substantiv)
De dimineata m-am trezit cu o durere de cap.(adv de timp)
b)Mi-a daruit un inel scump.(adj)
A platit scump pentru gresala sa.(adv de mod)
Scumpul de acolo a luat premiul intai.(subst)
c)Sapte dintre ei au luat medalii.(numeral)
Saptele este considerata cifra biblica.(substantiv)
da daca voi avea timp
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters