Traduceti urmatoarele propozitii in romana Whats your name and address?
How many brothers and sisters have you got? what sort of music do you like? describe your bedroom at home? whats your telephone number ? how many nationalites are there in your class what school subjects do you like? what school subjects dont you like? what is your sitting room like

2

Răspunsuri

2014-10-22T20:56:06+03:00
Câți frați și surori ai? ce fel de muzică îți place? descrie dormitorul tau la domiciliu? ce este numărul tău de telefon? câte nationalites sunt în clasa ta ce subiecte școală îți place? ce subiecte școală dont tu place? ceea ce este camera ta de zi ca
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T21:00:31+03:00
1)cati frati si cate surori ai?
2)ce fel de muzica iti place?
3)descrieti dormitorul de acasa
4)care e nr. tau de telefon?
5)cate nationalitati sunt in clasa ta?
6)ce materii de la scoala iti plac?
7)ce materii de la scoala nu iti plac?
8)care este locul tau preferat in camera?
la 8 traducerea corect este: cum este camera ta de zi?
sitting room=camera de zi
care este numele si adresa ta?
mersi mult
cu placere