Răspunsuri

2014-10-22T20:58:33+03:00
681488-(356242-89·9)=681488-355441=426047⇒prin metoda mersului invers

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T21:05:19+03:00
A+(356242-(89*9))=681488                                                                                   a+(356242-801)=681488                                                                                    a+355441=681488                                                                                                a=681488-355441                                                                                            a=326047                                                                                                      V:326047+355441=681488
1 5 1