Ce este gresit in enuntul :Dupa ce a fost internat la spitalul clinic in urma unei hemoragii de sange,bunicul a fost tratat cu un medicament folosit doar pe cobaii de experienta si iar si-a redobandit vitalitatea sa

2

Răspunsuri

2014-10-22T20:54:11+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T20:55:05+03:00
Spitalul clinic si hemoragii de sange este pleonasm Deoarece clinic nu mai are rost si hemorahiile pot fi doar de sange si cobaii de experienta deoarece cobaii sunt snimale sau oameni fol pentru experimente
Multumesc ca ai declarat cel mai inteligent răspuns
Nu ai pentru ce :)