Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T20:52:08+03:00
De exempu baiat:baietel,baietandru,baietoi
a ...gata mi-am amintit ..mersi ...lexicul1
cuplacere :)
:))
nu mai ajutat cu nimic
2014-10-22T20:54:29+03:00
Acțiunea de a deriva și rezultatul ei, 1. Provenire a unui lucru din... ♦ (Lingv.a) Provenire a unui cuvânt din altul, arătare a provenienței unui cuvânt din altul. b) Procedeu prin care se formează un cuvânt din altul cu ajutorul sufixelor sau al prefixelor; derivație (3). ♦ (Lingv.: în sintagmele) Derivare regresivă (sau inversă) = derivare prin suprimarea unor afixe de la cuvinte deja existente. 2.Operație folosită în calculul diferențial pentru obținerea unei derivate. – V. deriva. 
Nu îțeleg..dar mersi e inteligent..presupun!