Gasiti cate un sinonim pentru urmatoarele unitati frazeologice: slab de ingeri , tras de par, apa de colonie, a intoarce pe dos, a strica orzul pe gaste, a umbla cu ocaua mica, cap patrat, braul cerului.

2

Răspunsuri

2014-10-22T20:48:37+03:00
Slab de ingeri = Fricos
Apa de colonie = Parfum
Celelalte nu le-am stiut

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T20:51:21+03:00
Slab de inger= caracter slab
Tras de par = exagerat, fortat
Apa de colonie=parfum
A intoarce pe dos= a coti invers
A strica orzul pe gaste = a cheltui aiurea
poti sa ma ajuti si cu , cuvintele aceste (trb acelasi lucru) : a umbla cu ocaua mica , cap patrat , braul cerului :)
Cap patrat - prost. Braul cerului - curcubeu