Răspunsuri

2014-10-22T20:10:53+03:00
Proeminență a zgârciului tiroidian, vizibilă la bărbați în partea anterioară a gâtului; nodul gâtului. Sper ca te.am ajutat
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T20:16:31+03:00
Marul lui Adam este o proeminenta aflata in partea din fata a gatului, specifica aparent numai barbatilor, are o poveste asemanatoare in folclorul multor popoare crestine.In gandirea mitologica, acest insemn masculin se spune ca ar fi aparut din cauza intepenirii fructului oprit din gradina raiului in gatul lui Adam.
2 3 2