Răspunsuri

2014-10-22T20:11:50+03:00
Nu se poate este imposibil
cum sa fie o diferenta dintre 2 nnmere imposibil
nu nu se poate dar trebuie sa dai exemple
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T20:15:02+03:00
Nu nu poate
0 - 0 = 0
iar 0 + 0 = 0 
deci poat cel mult sa fie egale, suma si diferenta
in rest
1-1 = 0
1+1= 2 
2-2 = 0
2+2 = 4
2-1=1 
2+1= 3
nu se poate
doar daca scazi 0 din ele
de ex 2+ 0 = 2
         2 - 0 = 2     => tot egale sunt suma si diferenta
nu nu este posibil ca suma unor nr naturale sa fie mai mare ca diferenta, pot numai sa fie egale sau sa fie suma mai mare decat diferenta
15 4 15