Răspunsuri

2014-10-22T20:07:35+03:00
5759-1423=
8643-1423=
7543-1423=
1525-1423=
8677-1423=
5555-1423=
6954-1423=
9999-1423=
dai tu rezultatele
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T20:09:06+03:00
5759-1423=4336
8643-1423=7220
7534-1423=6111
1525-1423=102
8677-1423=7254
5555-1423=4132
6954-1423=5531
9999-1423=8576
cu .....mai mic se face operatia de scadere 
cu .... mai mare se face operatia de adunare
cu......de ori mai mare se face operatia de inmultire
cu.....de ori mai putin se face operatia de impartire