Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:57:53+03:00
GENUL LIRIC ESTTE OPERA LITERARA IN CARE GANDURILE SI SENTIMENTELE SE TRANSMIT IN MOD DIRECT FIIND PREZENT EUL LIRIC
Genul liric cuprinde operele literare în care sunt exprimate direct (spre deosebire de genul epic) gândurile, ideile și sentimentele autorului prin intermediul eului liric. În genul liric domină viziunea și transfigurarea artistică, autorul apelând la tehnici aluzive si asociative, creând un univers de mare forță de sugestie ce se adresează sensibilității cititorului. Este, din acest motiv, genul literar al discursului subiectiv, exprimând sentimentele prin intermediul figurilor de stil și al si
multumesc :*
CUU MULTA PLACERE
:*
2014-10-22T19:58:54+03:00
Genul liric este o specie literara prin care autorul isi exprima in mod direct idei, sentimente si opinii prin intermediul eului liric!