Ms :)
si eu am luat aceasi nota.sincer nu ma asteptam la un astefl de rezultat.nota asta e chiar buna dar trebuie sa te ambitionezi sa iei data viitoare o nota mai buna
Nota din teza conteaza doar 25%,deci mai mult conteaza notele care le ai acum decat cea pe care ai luat-o in teza.Totusi ca sa-ti raspund,da este o nota buna pentru orice clasa.Mult succes in continuare!
ms
si voua

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-06T21:35:40+02:00
Da, dar incearca sa ai pe cat posibil note cat mai bune pentru ca te asteapta examenul dein clasa a VIII-a
Buna :)
Buna :-*
E foarte buna. Mult succes in continuare.
ms
si voua
2014-01-06T21:35:53+02:00
Da  Bravo mult succes in continuare ♥