Răspunsuri

2014-10-22T19:54:37+03:00
Ajutor social, campanii, beneficiaza de tratament gratuit, educarea intr-un spatiu armonios, si egal din punct de vedere social.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:55:29+03:00
In prezent se considera ca cea mai buna metoda de a ajuta copiii cu dizabilitati este integrarea lor in scolile normale dar educatia lor trebuie sa se faca in functie de particularitatile fiecaruia respectiv sa fie o educatie personalizata. Scoala este, de asemenea un mediu important de socializare . Formele de integrare a copiilor cu CES pot fi urmatoarele: clase diferentiale, integrate in structurile scolii obisnuite, grupuri de cate doi-trei copii deficienti inclusi in clasele obisnuite, integrare individuala a acestor copii in clase obisnuite.Copilul diferit se adapteaza greu la relatiile interpersonale, de aceea parintii trebuie sa joace rolul de tampon, de mediator intre copil si persoanele straine.

4 4 4