Răspunsuri

2014-10-22T19:51:03+03:00
Spune care exercitiu , sunt in clasa aopta dar nu am manualul verde despre  care vorbesti tu!

pai am o imagine de comentat :/
pagina 12 josul paginii :/
iti spun ca nu am cartea scrie exercitiuul si te voi ajuta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:51:44+03:00
Da eu te pot ajuta .Ce exercitiu?
ion tuculescu -sori
ai gasit?
La mine este Andrei Cadere-Cosmogonie
:/
nui tot ala :/