Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:52:34+03:00
Nu stiu dar iti pot da niste idei 
cand voi creste mare vreau sa fiu dentist.
astept de atatia ani ..si nici acum nu sunt destul de mare sa fac asta
2 5 2
2014-10-22T19:55:22+03:00
Aşa-mi spuneam eu când aveam vreo 7 ani şi înfingeam delicat seringa umplută cu apă în fundul păpuşii pentru a-i face injecţia cuvenită. Că doar era bolnavă şi trebuia să se facă bine. Iar eu aveam deja fundul tăbăcit de injecţii la vârsta respectivă, deci era musai ca ele să fie singura cale de scăpare. Şi singura acţiune preliminară se rezuma la ascultarea bătăilor inimii cu stetoscopul, care evident nu avea rezultate pozitive.Am ţinut de meseria asta până în primele clase primare, când fiecare vacanţă era prilej de practică medicală pe păpuşi. Mai multe de data aceasta, pentru că se adăugau şi cele ale verişoarei mele, când venea cu ele la control. Iar dacă nu mă înşel, într-una din acele veri am efectual şi prima operaţie, ce a constat în efectuarea unei “maggot hole in her belly”.
3 4 3