Răspunsuri

2014-10-22T19:48:53+03:00
82388:43=1916
43
-------
393
387
-----------
==68
    43
-----------
     258
     258
   ----------
     ===
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:59:51+03:00
43 nu se cuprinde in in 8 asa ca il iei si pe 2 43 se cuprinde in 82 doar odata asa ca in gand faci un ori 43 iar rezultatul il treci sub 82 fara sa lsi nici un rand apoi faci diferenta daca iti da 0 pui= fa la fel cu toate celelalte dar daca nu se cuprinde pune mai intai 0 la rezultat apoi coboaral si pe celalalt si nu te speria daca nu iti da fix este normal sa ca pune paranteza si scrie rest si nr care ti la dat ai grija sa nu fie mai mare decat restul

Mersi, mda, sunt a V-a si stiu ca e normal sa imi dea cu rest! Cum adica sa ma sperii??? Uitasem cum se fac impartirile aste pentru ca le-am facut in cls a IV-a si nu le-am mai repetat in vacanta, iar acum le-am gasit la tema! Oricum, mersiiii!!! :)
cuplacere am mai explicat personal si la alti colegi de clasa a-v-a si erau speriati ca lea dat cu rest
Aaa, nu!