Răspunsuri

2014-10-22T19:35:01+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T21:44:26+03:00
Cu semnul "*" notez inmultirea, iar cu semnul "/" notez linia de fractie.

5% impuritati inseamna o puritate de 95%.

Masa unui mol de atomi de S este 32g/mol.
Masa molara a SO2 este 1*32 + 2*16 = 64(g/mol).

S  +  O2  =  SO2

Daca din 1*32 g S pur rezulta 1*64 g SO2
Atunci din x kg S pur vor rezulta 128 g SO2

x = 32*128/64 = 64(g S pur).

Daca in 100 g S impurificat se gasesc 95 g S pur
Atunci in y kg S impurificat se gasesc 64 g S pur

y = 100*64/95 = aprox. 67,3684 = aprox. 67,37(g S impurificat).