Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:30:06+03:00
1)Situatia initiala
2)Intriga
3)Desfasurarea actiunii
4)Punctul culminant
5)Situatia finala
Intriga
Desfasurarea actiuni
Punc culminant
Deznodamant
1 expozitiunea,intriga,defasurarea actiuni,punct culminant,deznodamant
  • Ly3
  • Ambiţios
2014-10-22T19:31:51+03:00
Momentele subiectului=etapele actiunii.1.Expozitiune:momentul de inceput al operei in care ne sunt prezentate:spatiul,timpul si locul desfasurarii actiunii.              2.Intriga:momentul declansator al actiunii. 3.Desfasurarea actiunii:derularea intamplarilor in ordine cronologica. 4.Punctul culminat:momentul de maxima intensitate in desfasurarea actiunii. 5.DEZNODAMANTUL:momentul de final al operei in care se restabileste ordinea initiala. Sper ca ti-am fost de folos. :)
2 3 2