Răspunsuri

2014-10-22T19:14:40+03:00
Plan argumentare ca apartine genului liric Poezia ..... apartine genului liric.Definitia genului liric (Genul liric cuprinde toate operele literare prin intermediul carora poetul transmite in mod direct si subiectiv propriile ganduri, sentimente, trairi, idei cu ajutorul eului liric.)Tema este inspirata din ......Al doilea argument il constituie prezenta eului liric. Eul liric il regasim in pronumele de persoana I si a II- a .......... si in verbe de persoana I si a II-a ........ . Al treilea argument reprezinta sentimentele poetului ....... .Alt argument sunt imaginile vizuale, auditive, miscare (dati exemple)Concluzia : Toate aceste argumente demonstreaza ca opera .... apartine genului liric.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:17:27+03:00
1. incadrarea poeziei intr-o anumita tema
2.Exprimarea DIRECTA a sentimentelor,trairilor,opiiniilor CU AJUTORUL IMAGINILOR ARTISTICE SI AL FIGURILOR DE STIL
3. precizarea ideilor poetice si a sentimentelor marturisite in versuri(cu exemple de imagini artistice si fuguri de stil)
4. precizarea modului de expunere utilizat(monolog/descriere)
5.Marci ale eului liric(marci gramaticale-verbe si pronume de persoana 1;sau marci subiective)
6. INCHEIEREA(in care sunt precizate toate trasaturile genului liric)
dar doar aceste 2 moduri de exp pot fi ?
da directa si indirecta
mersII.