Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:09:02+03:00
Impadurit= format prin derivare de la cuvantul de baza "padure" + sufixul "im"
ochisor= format prin derivare de la cuvantul de baza "ochi" + sufixul diminutival "isor"
replantare= format prin derivare de la c.b "planta" + pref. "re" + suf. "are" 
2014-10-22T19:09:41+03:00
Prin derivare: ochi+sufixul sir=ochisor si celalalte tot prin derivare