Răspunsuri

2014-10-22T19:06:36+03:00
(a+b)-a
(3+7)-4
si egal cu...
10-4egal6
problema unde este
(18-x)egal cu 4....acum e bine?
scuze am gresit am uitat de ceilalti doi termeni si de +
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:12:54+03:00
Maria merge la magazin si cumpara 344 de doze de suc!Ionut cumpara cu 54 de doze mai multe,iar Alexandru cu 344 de doze mai putin decat Maria si Ionut la un loc!Cate doze a cumparat Alexandru?
                       Rezolvare:
1)Cate doze a cumparat Ionut? 344+54=398
2)Cate doze a cumparat Maria si Ionut la un loc?398+344=742
3?Cate doze a cumparat Alexandru?742-344=398

Verificare: (344+398)-344=398
2 5 2