Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:03:49+03:00
Trei puncte(...) inseamna puncte de suspensie :) sper sa fie de ajutor
Trei puncte verticale la matematica
... Asa numai ca pe vertical si se folosesc in matematica
alea inseamna a se divide.
A mersi mult
de ex. divizarea la 3 :))
2014-10-22T19:08:47+03:00
... inseamna cum ar fi 1+3+4+5...+10...+100...+100 calculezi pana la 1000 1+2+3+4+5+6+7+8+9+10... asamai departe pana la 100+101+102+103+104+105pana la 1000 dua ex .meusauscu e la tine