Răspunsuri

2014-10-22T19:00:12+03:00
Nu stiu intreaba pe altcineva 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T19:02:29+03:00
Procariote-bacterii si algeBacteriile sunt organisme unicelulare sau coloniale, raspandite pretutindeni in natura, in sol, in apa, in aer, in corpul plantelor, animalelor si al omului. O celula bacteriana este formata din: perete celular, membrana, citoplasma si substanta nucleara difuza, numita nucleoid. La exteriorul peretelui celular, unele bacterii pot fi inconjurate de o capsula gelatinoasa . bacteriile pot prezenta unul sau mai mutlti cili dispusi de jur imprejurul celulei sau la unul din capetele ei. 

Forma bacteriilor poate fi: sferica (coci), de bastonas (bacili), de virgula (vibrioni), de spirala (spirili). Uneori pot forma colonii: diplococi (2 coci), stafilococi (aspectul unui ciorchine), streptococi (sub forma de siraguri).
cele pluricelulare au mai multe celule pe cand cele monocelulare au o singura celula :* sper ca te-am ajutat
dar asemanari macar una
chiar nu stiu scz..:* :(
nui nimik inteleg
ok.. :*