Gasiti sinonime pentru unitatile frazeologice subliniate in urmatoarele enunturi si aratati de ce s-au folosit aceste expresii:
Bardul de la Mircesti este creatorul pastelului in literatura romana
Baiatul este toba de carte
Lucrarea colegului tau mi s-a parut a fi apa de ploaie
Ea a luat licenta magna cum laude
Cei doi directori de intreprindere au avut o intalnire tete a tete
Asa sunt scrise toate in carte
Va rog ajutatima pentru ca maine ma asculta la romana si nu vr sa iau nota mica

2

Răspunsuri

2014-10-23T09:15:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Toba de carte - destept 
 téte a téte - fata-n fata . 
29 3 29
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T11:22:55+03:00
bradul de la mirceso=vasile alecsandri
toba de carte=destept
apa de ploie=slab
magna cum laude=excelent
tete a tete=fata in fata
99 4 99